مورینیو: این مربی است که تیم را می بندد؛همین و بس
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:خوزه مورینیو,رئال مادرید, | 17:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مورینیو ادامه داد:« یک مربی، دوره های بد و خوبی را پیش رو دارد. اصلا آسان نیست که تیمی با 20 یا 25 بازیکن از ملیت های مختلف را دراختیار داشته باشی و این تیم را اداره کنی. فوتبال باید در زندگی تک تک بازیکنان مهمترین نکته باشد و باید این رابه آنها فهماند. از نظر من، مهمترین و بزرگترین هدف من این است که روز به روز به بازیکنانم انگیزه بدهم.»

مورینیو در مورد رویارویی تیمش با منچستریونایتد در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با لحن طنزآلودی صحبت کرد و گفت:« من از علاقه فرگوسن به خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف مطلعم. این سفر برای من سفری خواهد بود که صدها یورو خرج روی دستم خواهد گذاشت.»

او همچنین از تمایلش برای هدایت تیم ملی پرتغال صحبت کرد:« من واقعا دوست دارم تا تیم ملی کشورم، پرتغال را هدایت کنم ولی در زمان مناسبش این کار را خواهم کرد.»

آقای خاص درتمجید از مارادونا هم گفت:« مارادونا عین فوتبال است و نه من. یک بازیکن  که به شهرت رسیده، اهمیتی آن چنان زیادی دارد که یک مربی هیچ وقت به آن نمی رسد.»

مورینیو درمورد رونالدو که سال گذشته بهعنوان بهترین بازیکن سال دنیا جایزه گلوب ساکر اوواردز را مال خود کرده بود هم صحبت کرد و گفت:«رونالدو یک ستاره است. همه دوست دارند تا بازیکنی با شخصیت و عزم راسخ رونالدو را در اختیار داشته باشند. همه می دانند که او بهترین است و از او حمایت می کند. رونالدو باید همیشه در تیم های بزرگ توپ بزند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ